רמקולים מוטיבציוניים לטיפול זוגי

blog

 

זוגות שיש להם בעיות זוגיות או בעיות אינטימיות הולכים למטפל זוגי כדי לעזור להם עם הדילמה שלהם. הם פשוט זקוקים להדרכה של דוברי המוטיבציה הללו כדי לעזור להם לקבל עידוד והשראה רבה יותר ביחסיהם עם החצי השני שלהם. רוב הזוגות הללו התרחקו זה מזה עקב לחץ הקשור לעבודה או עמוסים מדי בעבודה או בטיפול בילדיהם. המטפל המוטיבציוני עוזר להם להתמודד עם הבעיות שלהם ובעיותיהם על מנת שיגיעו לפתרון משלהם להידרדרות מערכת היחסים שלהם. להלן מספר נושאים או קווים מנחים שמטפל דובר מוטיבציה מעביר ללקוחותיו.

אינטימיות – המטפל בדובר מוטיבציה היה שואל בתחילה מה הבעיות שלהם זה עם זה על ידי דיבור עם אדם אחד בכל פעם. כך הם לא יצביעו זה מול זה על הנושא של השני והם יכולים להרגיש בנוח לספר זאת למטפל. לאחר מכן הדובר שואל אותם אם הם עדיין אינטימיים במיטה, זה גורם חשוב שיש לקחת בחשבון אם בני הזוג באמת עדיין מאוהבים אחד בשני או שהם באמת התפרקו למרות שהם נשארים יחד בגג אחד.

בעיות אישיות – המטפל בדובר מוטיבציה יעזור לזוגות הללו בבעיות האישיות שלהם. עם מה הם מתמודדים כל יום ומה הם מצפים להשיג. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר לזוג יש בעיות ביחסים. ייתכן שהסיבה לכך היא שהגבר היה עסוק מדי בעבודה לאחרונה או שהלחץ שקע בבעל ולכן גרם לו להתיש בכל פעם שהם מגיעים הביתה. עבור האישה, זה חייב להיות שהם גם היו עסוקים בעבודה או בטיפול בילדים שלהם, שיש להם מעט זמן לבלות את זה עם בן הזוג.

התנהגות לא הולמת – בעיה זו היא אחת הבעיות הקשות ביותר מטפלת זוגית דוברי מוטיבציה יכול להתמודד. אולי הבעל בגד באשתו או שאולי האישה בגדה עם הבעל. כדי לפתור את הדילמה הזו על המטפל לחפור עמוק יותר בהיסטוריה הזוגית ולמצוא מקום שבו שניהם שמחו להיות ביחד ולעזור להם להצית מחדש את הנקודה הזו ולהתאים אותה למערכת היחסים הנוכחית שלהם. יש מקרים שזה יעבוד ויש גם מקרים שבהם הגאווה השתלטה גם על הבעל וגם על האישה.

הצגת פתרונות – הפתרון הטוב ביותר שיש למטפל עם דוברי מוטיבציה להציע ללקוחותיו הוא להצית מחדש ולהצית את מערכת היחסים המתמעטת שלהם על ידי ניסיון של משהו חדש ביחד. כך לשניהם יכול להיות משהו שהם יכולים להתייחס אליו ולדבר עליו בסופו של יום, אשר יבסס את האינטראקציה שלהם זה עם זה שוב. לבעיות אינטימיות, הדרך הטובה ביותר היא לגרש את אהבתם בחלקים אחרים של הבית ולא רק בחדר השינה שלהם וגם במוטלים או בבתי מלון שבהם יהיה להם רק אחד את השני להתרכז בהם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *